Tenim experiència en múltiples sectors i alguns dels nostres clients confien en nosaltres des de fa 10 anys. Treballem amb clients directes, projectes propis i amb agències de màrqueting digital, que ens contracten per a portar el `posicionament web dels seus clients i fins i tot el seu propi.
Entre altres, en aquests moments tenim clients del sector farmacèutic (un laboratori nacional), ecommerce nacional i internacional, gestoria internacional, negocis locals, …
experiència, clients, paraules clau que tenim posicionades, …
Passos del procés de posicionament web
1. INFORME
En primer lloc, realitzem un informe exhaustiu del teu lloc web per a avaluar la situació i dissenyar la millor estratègia per a l’èxit.
L’informe és el nostre punt de partida: on estem abans de començar a treballar i com va millorant el SEO. S’actualitza automàticament diàriament i podem veure les millores de trànsit en qualsevol moment.
4. ANÀLISI
En aquest punt tenim una web lliure d’errors i optimitzades totes les pàgines, és el moment d’una anàlisi de l’evolució.
Aquesta anàlisi ens servirà per a decidir els pròxims passos: necessitem més paraules clau en algunes de les pàgines, reforçar l’autoritat de la web mitjançant enllaços externs, hem de crear noves pàgines, …
2. ERRORS
Comencem a corregir tots els errors que s’han detectat i que puguin influir en el posicionament de la web.
Començarem pels errors que afectin un major nombre de pàgines, primer els que afecten a totes elles, després als slugs amb més trànsit i així fins a arribar a les pàgines individuals, posts i productes.
5. CONTINGUTS
Crearem més continguts amb l’objectiu d’aconseguir més paraules clau en el TOP10 de Google.
Creem continguts enfocats a l’objectiu del client, ja sigui aconseguir més trànsit, més vendes, reforçar la marca, … Cada client té les seves pròpies estatrategias que poden variar amb el temps. Ens adaptem a elles.
3. OPTIMITZACIÓ
Ja tenim la web sense errors, i probablement ja han començat a millorar el posicionament d’algunes paraules clau.
Ara comencem un procés d’optimització i millores de totes les pàgines, des de les simples etiquetes, al interlinking, rich snippets, velocitat de càrrega i altres factors que ajudin a millorar l’optimització.
6. BACKLINKS
Abans d’arribar a aquest punt, us podem assegurar al 100% que el trànsit de la web ja haurà millorat considerablement.
Ens especialitzem a aconseguir enllaços que generin trànsit, des de llocs que ja estan posicionant en les primeres posicions de Google amb la paraula clau que us interessa, així aconseguim enllaços de qualitat.